събота, 6 юли 2013 г.

И победителят е...

Тези дни ни бяха малко напрегнати с Калина и се забавих с обявяването на победителя от Почерпката ми, но ето ме тук да ви разкрия кой е. :) Първо искам да изкажа възхищението си от всички ваши прелестни проекти, които ми показахте. С часове съм ги разглеждала, докато реша на кого да дам скромната наградка, която съм ви подготвила. 

Благодаря от сърце на всички за милите думи за мен и Калина в блоговете си. <3 Вълнението да получа нещо, направено от всяка една от вас е огромно и с трепет очаквах всяка една картичка. :) Не знам дали съм ви споделяла, че една от причините да съм влюбена в това хоби е именно изпращането на картички по "старомодния" начин - по пощата. :) 

Късметлийка съм, че познавам, макар все още само виртуално, толкова позитивни хора! Най-сладките сте! <3 Нямам търпение да се запознаем и на живо, но за това малко по-нататък ще ви подшушна. ;)

Излишно е да ви обяснявам какво мислене падна, докато избера проектът, който най-много ми харесва. Това даже не е точната дума, защото ако хвърлите едно око на картишоците, които участваха в играта, ще видите, че всички са невероятни и уникални! <3 Нямах дефинирани критерии, по които да избера победителя, затова карах по интуиция - този проект, който най-много ме грабна и развълнува. Ето го и него:


Тони, шаби-разкошотията, която ми спретна е повече от прекрасна и просто съм влюбена в нея! Опитах се да погледна безпристрастно, но и така този проект най-много ми легна на сърце. :))) Цветовете, техниката, шейкъра, шевовете, идеята, старанието... а бе всичко е просто великолепно! Предполагам, че ще се съгласите с мен. :) Не на последно място, Тони "настани" мен, Бебо и Калина да се киприм вътре в "гардероба", което много ми хареса!!! <3 :)))) 
Нямам търпение да видя това бижу на живо!

Много благодаря на всички, които се включиха в блог-играта ми! <3 Подарихте ми много, много усмивки и ме развълнувахте с прекрасните си публикации! :))))

Пожелавам ви спокойна нощ и приятна неделя! :)))

J I J I.

8 коментара:

  1. Честито на Тони! Гардеробът е наистина уникален.Заслужена победа!Поздравления !

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, Тони! Наистина прекрасен гардероб и страхотно изпълнение :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, Джиджи, за високата оценка и хубавите думи. Зарадва ме безкрайно! Благодаря и на Ваня и Роси за милите думи. Очаквам с нетърпение да се запознаем и на живо,Джиджка. Усмихнат ден, като моя :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Е, аз толкова уникална картичка не бях виждала досега, съвсем сериозно! Браво, Тони- страхотно изпълнение, прекрасна идея- и отвън, и отвътре и напълно заслужена победа!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на Тони! Тя наистина е направила най-оригиналната и прочувствена картичка. Сърдечни поздравления :)!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито, Тони! Прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина чудесна картичка! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  8. Пак съм аз :)
    Надникни при мен http://lavenderdreamsandbutterflies.blogspot.com/2013/07/blog-post.html
    Ще се радвам, ако успееш да се включиш :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!