понеделник, 28 октомври 2013 г.

За бебета Ема и Елена {For babies Ema and Elena}

Здравейте, сръчковци! :)

Честит понеделник! Днес минавам да ви покажа поредната бебешка картичка... :P Тази година ми е бебешка - много бебета, много нещо! :) Като Нуши със сватбите... <3 Тази ми е 4-та бебешка картичка за тази година, остават още 2 за две бебенца, които чакаме края на ноември. <3 И всички са или в родата, или на приятели... Как да не им направя картишоче! :)))

Днешната картичка направих за едно много мило дете, което вече си има свое дете - Ани. :) Тя е братовчедка на кума ни и шие кукли. <3 Още като бях бременна в 5-ти месец, направи меченце за Калина. :)))) Тогава нейното човече, което се появи на бял свят преди 3 седмици, още не било проектирано... :) Ема. Име, което много харесвам и за малко Калина да ѝ е адашка. :D


За да върна изключително милия жест и защото знам каква радост е да получиш нещо ръчно изработено специално за теб, ѝ направих картичка. Тъй като я правя за ценител на ръчната изработка, се надявам да не е много критична и да ѝ хареса. :))) 

С тази картичка искам да поздравя, макар и виртуално, още една мама - отново Ани, но този път позната и на вас. :)))) <3 И отново вързопчето започва с буквичката "Е" - Елена. :) Вчера спечелих от блог-хопа на Card Mania и съм много, много щастлива! :) Благодаря ви, момичета!

Пожелавам на двете мами много поводи за радост и гордост с малките си кукли. А бебчетата им да растат здрави, умни и весели! :) Нека имат най-безгрижното детство и да бъдат много обичани!  

Печатчето е Butterfly Baby на Saturated canary, oddly enough. :D Отново акварелни моливи. Оutfit-ът на бебката е вдъхновен от Калинините дрешки в родилното - доставиха ми я в ментово зелено гащеризонче и спално чувалче и малка бяла шапчица с къдрички. <3 Най-сладкото бебче на света! :))) 


Буквичката е чипборд, боядисах я с розова акрилна боичка и я напуках с crackle accents. Хартиите са на MME - The Sweetest Thing. :) Благодаря на Рали и Софи, че ми помогнаха да се сдобия с тях! :) <3 Софи, благодаря и за seam binding-a! <3 :))) Той е дистреснат с peacock feathers, worn lipstick и tumbled glass и порядъчно намачкан, както се вижда. :) 


Пънчът е Doily lace на MS. Посланието го бях чела някъде и си го направих в Word.


Надявам се да ви хареса! И най-вече на двете Ани-та! :)))

Успешна нова седмица, сладкиши!

Поздравчета!

J I J I.

7 коментара:

  1. Джиджииии, уникална е! Много сладка и женска и бонбонена. Много ми харесва, сигурна съм и на Ани-тата. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджи, коронясвам те за царица на бебешките картички. Признавам си, за мен е свръх досадно да правя такива, а на тебе ти се получават супер сладки и бонбонести. Направо да ти е кеф да я гледаш, отново и отново.

    ОтговорИзтриване
  3. Златина Ташева
    Еха, невероятно сладка бебешка картичка. Една такава лекота и детска замечтаност лъхат от нея. Много ми харесват висулчиците, които си поставила. Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна бебешка картичка,Джиджи! Толкова е нежна и по детски чаровна :) Мнооого ми хареса. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, Джиджи, страхотна картичка си сътворила. Тези дигита нещо много взеха да ме впечатляват, сайта им не го затварям вече :) Мноого ми харесва идеята ти с играчките, напомня ми на въртележките, които висят над бебешките легълца. Seam Binding- ът доста добре се е намачкал и стои ефектно, а за хартиите пак да кажа, макар че знам, че ще се повторя, впечатлена съм колко са универсални и прекрасни. Късмет извадихме с тях, направо съм готова за още една поръчка, може на друго блокче на ММЕ, което да поделим отново. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много, мнооого сладко си направила висящите играчки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!