понеделник, 25 ноември 2013 г.

Кънки с остър връх {The cutting edge}

Здравейте, талантливи джуджки!

Как върви подготовката на коледни картички, в частност тагове за Размяната на Ем? :P При мен много добре! С гордост заявявам, че снощи в 2ч чукнах тавана от 7 тага. :D Ето я и Nikki:


Оцветих я с акварелни моливи (както винаги) и ѝ скроих едни кънки с остър връх от филц и кламери. :)


Отново seam binding. Дантелката и страхотната дебела сатенена панделка са ми подаръче от шМи. <3 :-* Този път хартиите съм си ги купувала аз - Authentic Festive и малко Basic Grey Nordic Holiday. :)

Отзад отново направих джобче с Kraft Canvas на BoBunny. Сложих не 2, а цели 3 тагчета, Ем! :)))) И написах "joy" на тях. Това са стикери буквички от един немски магазин в София преди има-няма 3г. Заприличаха ми на чорапогащника на девойката и нямаше как да не им намеря местенце някъде по тага. :) 


Ще се включа в:

Това е от мен, сладури!
Успешно начало на седмицата!

Поздравчета!

J I J I.

7 коментара:

  1. Джиджо, признах те. Как ги докара до цели седем от прекрасни по-прекрасни тага? На мен лично този последния ми е най-близък на сърцето. Може би защото с твоите "Кънки с остър връх" ме върна в детството, когато гледахме често едноименния филм в часовете по английски... незнам, но определно ми допада този твой номер 7 таг.

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошен е, Джиджи! За една бройка щях да си остана с заключени пръсти за късмет да се падне на мен, ама успокоението е, че няма да имам време да участвам и ръцете няма да ми посинеят от стискане. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен! Много детайли, кой от кой по-хубави! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Е ти ме разби. Всеки следващ е по-прекрасен от предишния. И мен ме върна към един от любимите ми филми, за което ти благодаря. А кънките ти от филц и кламери са невероятни! Браво за идеята и изпълнението. А аз ще се моля поне един от твоите тагове да ми се падне!

    ОтговорИзтриване
  5. Wow! Just gorgeous!! Love how you used the sketch on the tag!! Fabulous!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване
  6. oh wow this is so cute! love the colours too.
    thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
    hugs Lou xxx

    ОтговорИзтриване
  7. Ехе, кънките са трепач! Много готин таг!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!