петък, 31 януари 2014 г.

За една огнена водолейка {Aquarius}

Здравейте, мушмуроци мои!

Тази картичка направих специално за една огнена водолейка. Водолейка, още картичкофурийка. :)  Не ми била просто картичкофурйика, най ми била квилинг майсторка. Нейният стил е изчистен, квилингът е в кръвта ѝ, пролетните цветя от хартия разцъфват върху картичките ѝ като истински, а момиченцата на Simply Gorjuss обожават да кокетничат в тяхна компания, да гонят пеперуди и водни кончета. :) Винаги е пряма, критиката ѝ е уместна и градивна,  несправедливостта за нея е трън в... окото. :) Ако не сте се досетили - Te4eto днес има рожден ден и направо не е за вярване, че картичката ми пристигна точно навреме! :D На всичкото отгоре, не да се хваля, ама си я е харесала. :P Тече, честит рожден ден, мило другарче! За теб с много добри чувства и адмирации към това, което твориш! :)


Печатът на A Day for Daisies - Water talk сам ми проговори. Артистите на дигитални печати, чиито картинки харесвам без изключение, се броят на пръстите на едната ми ръка. Tammy от ADFD е един от тях. На някои печати никога не бих могла да намеря приложение, но всички са идейни, красиви и различни. :) Както и да е. Русалка с огнено червена коса за огнената си получателка. <3 


Този път не посегнах към дизайнерските хартии. Избрах отдавна пренебрегвания от мен дистрес за фон на картишока. Беше ми домъчняло за ярките нюанси на дистрес мастилата и мацането, съпровождащо употребата им. :D Използвах (отгоре надолу): Chipped sapphire, Salty ocean, Peacock feathers, Worn lipstick, Dusty concord. Но накрая Софи безмилостно отсече: "Аз виждам само 2 цвята". :D <3 Язък ми за чернилката под ноктите и миенето след това. 

Сложих висулка водно конче. Мисля, че имах и по-подходяща за русалката, но не и за Течето. :) Водното конче ми е от vilini, така че от Севлиево дошло, в Севлиево отишло. ;) "Напръсках" с капчици glossy accents, сложих и epoxy domes като по-големи капки/мехурчета. :) 


Отвътре използвах приблизително същите цветове co'redinations картони. Минах с папка за релеф вълнички. Надявам се да се е получило равномерно, защото папката е бордюрна, та се наложи 5 пъти да минавам хартията през машината. :)


Надявам се и на вас да ви хареса!

Ще я включа в:

Много топъл и уютен уикенд ви желая, въпреки мразовитото време навън. :)

Поздравчета,

JIJI.

6 коментара:

  1. Eхаа, браво на теб, Джиджи! Усетила си волевия, свободолюбив и творчески дух на Течето. Картичката е настина страхотна!

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful card. Thanks for joining us at the Crazy Challenge. Regards Helen

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Наистина огнена! Браво.

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна е! Фонът е невероятен, а тази русалка е сред моят "to do list", но след като видях твоята едва ли ще я напрявя скоро!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. С огрооомно закъснение ти пиша тук, но пък с още повече благодарност и емоция!!!
    Страхотна и специална и изненадваща и тооолкова радваща ме е тази картичка, че думичките ми не стигат! Още веднъж БЛАГОДАРЯ! <3

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!