неделя, 17 август 2014 г.

За Мила и бебе Диана {For Mila and baby Diana}

Добра вечер, мили мои крафти приятелчета! <3 :)

След 4 месеца без картички, най-накрая седнах с моите любими крафт материали и спретнах картишочето за мама Мила и бебе Диана. :) То детенце стана мома, докато аз се наканя да ѝ направя картичка, но важни са добрите намерения. :) Картичката я започнах още средата на май, когато Ем обяви бебешкото парти на Мила, но до преди няколко дни стоеше на части, около 40% завършена, върху бюрото ми. Реших, че е време да види бял свят и тя. :) А и си беше нарочена за сладката бебанка. Та ето картишока в завършен вид:


Стремях се към онова промито бледо и леко претрупано шаби-шик излъчване. Хартиите са на Maja Design, абсолютно удоволствие да се работи с тях - плътни, с красиви нежни шаби десени... Какво повече мога да желая от тях. :) Взех само няколко листа за проба, но ме спечелиха от първа картичка, както се казва. Картинката е на Мо Fairy Sleepy. Добавих и калинката и пеперудката от сета 3 Baby Fairies отново на Мо. Висулката калинка е специално за младото мамче, която е почитателка на тези миловидни алени животинки.


Сгъвката е тип easel card, малко дантела, сийм байндинг и воала! :) Ей, а обърнахте ли внимание на новия ми воден знак? ;) Много му се радвам, нищо, че едвам се вижда на снимките.


Надявам се да ви хареса, а също се надявам и скоро пак да имам възможност да намина да ви покажа нещо ново. Идеи и материали бол, топли топли, току-що закупени от български крафт магазинчета, но време за хоби - никакво.

Ще включа картишочето в:


Хубава неделна вечер от мен! :) <3

Поздравчета,
J I J I.

3 коментара:

  1. Джиджи, кралице на бебешките картички, ако знаеш колко много ми липсваш. Недей да се скатаваш ми започвай пак да твориш, че крафт пространството не е същото без теб. Виж каква нежна прелест ни показваш и този път. Точно така винаги съм си представяла бебешките момичешки картички - нежни и розови. А калинката висулка ме разнежи окончателно. Виж за водния знак не мога да изкажа мнение - още не съм го видяла ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Cute little one! Your creation is totally ADORABLE, looooove it!

    Thank you for joining us at Mo's Challenge Blog♥
    Hugs, Franz.

    ОтговорИзтриване
  3. Hi Jiji! This is the most precious card! I just love how sweet and feminine it is!! Beautiful coloring and design work! I'm so glad you joined us for our "Girl-Birthday" challenge! Hugs. Pat Frank

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!