сряда, 25 февруари 2015 г.

Арт журнал: Полети! {Art journal: Fly!}

Ехеее, то минала зимата и станало пролет, докато напиша нова публикация. :)

Имам си оправдание за тази летаргия, мили мои - започнах (почти) ново хоби. :) Не е съвсем ново, защото все пак е свързано с крафтване и използвам около 10% от материалите си за картички. Много ново е за мен, защото е свързано с мацане, цапаници и резултатът невинаги е ясен, което за мен е голям проблем, както някои от вас може би знаят. :) Страниците се огъват, трудно се изправят, лакът залепва за другата страница, докато се изправя под натиска на дебела книга, скъсва я малко, омазваш си лактите, защото си забравил, че структурната паста не е изсъхнала и какви ли още не перипетии... Добрата новина е, че всичко е поправимо и заличимо, защото стилът mixed media не е точна наука. ;) А още по-добрата новина е, че почти всички "медии" се премахват с мокра кърпичка, така че фобията ми от омазани пръсти и нокти не се прояви много. Просто сядам с цял пакет кърпички на Калина и отделно ходя по 6-7 пъти да се мия. :) 

Като съм започнала да ви разказвам за терзанията и страстите ми около това ново хоби, по което ме запали Кат (да, и аз станах нейна "жертва" след Кали), да ви покажа и стартовият ми пакет от материали, без които нямаше как да започна това, което бях намислила. Апропо, всички са използвани в тази страничка. :) Ако се чудите и вие откъде да започнете, Кат изброи някои must-haves за начинаещи в mixed media.


Включва:
- акварелни пастели Faber-Castell Gelatos, 12 цвята
- моделираща паста
- шпатула
- гесо
- гел медиум мат
- 2 цвята акрилни боички

След тази дълга прелюдия, да ви покажа първата си страничка от арт журнала, a.k.a. първият ми mixed media проект:


Ще ви кажа кой за мен е най-големият недостатък на art journaling и mixed media изобщо - дългото чакане за съхнене. Да, може да използвате пистолет с горещ въздух, но понякога може да "стопите" лака или да направите някоя друга беля, ако сте още начинаещи като мен и не сте наясно с физиката на материалите, които ползвате. :) В моя случай използването на пистолета е свързано и с друго неудобство - творя предимно докато Калина спи, а това изключва всякакви шумни дразнители. :)


Започнах да си събирам готини фразички за страничките ми, както и да разглеждам странички в пинтерест, да се уча на техники за art journaling... :) Голямо забавление е да започнеш ново хоби, бях забравила тази тръпка. Още по-голяма е тръпката от това, че арт журналът е нещо, което правиш за себе си, както каза Рали - терапия. :) 


Трябва да призная, че за момента най-повлияна съм от творчеството на Vicky Papaioannou. Росалинда ми показа нейния канал в youtube и докато не изгледах всичките 35-40 клипа на арт журналните ѝ странички, не мирясах. :D 


Надявам се експериментът ми да ви допадне и да ме подкрепите в това ново начинание. <3 :)

До скоро! :)

Поздравчета,
JIJI.

7 коментара:

  1. Леле Джиджи щом ти оспя да се справиш с това,значи и аз ще си справя,може би не толкова добре като теб но ще се пробвам.Особено се зарадвах на фаберчетата и пастелите и маркерите.Досега не знаех че ги има в БГ.Уникално се е получило мерси че сподели с нас тази красота .Страничката е прекрасна!!!😇😇😇😇

    ОтговорИзтриване
  2. Ех Джиджи, очаквах от теб нещо приказно и вълшебно, въртящо се около готини думички и не сгреших. Прекрасно, подредено (!) различно и с уникално твой отпечатък. Вярвам, че няма да е последното, което правиш в този стил. А колкото до проблема с чакането, аз си го решавам като мажа едновременно няколко неща.

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, Джиджи, смаяна съм! В първия момент реших, че показваш някоя от страничките на Вики, понеже и аз съм изгледала всичките й клипчета и съм до болка запозната със стила й, но после, когато разбрах, че това е твой проект, силно се впечатлих! Има една съществена разлика, която те отличава - продължаваш да изпипваш всичко до съвършенство и прецизно поставяш всеки детайл, така както правиш и с картичките си. Браво, много ще се радвам да виждам повече неща в този дух и от теб! =)

    ОтговорИзтриване
  4. Получило се е много добре. Може би професионалистите могат да открият недостатъци, но за моето око на лаик е перфектно! И идейно и цветовете са супер,и очевидно имаш бъдеще в арт журналите.

    ОтговорИзтриване
  5. Джиджи, страхотен проект! Хич не личи даже, че си начинаеща. Наистина вдъхновяващи странички!

    ОтговорИзтриване
  6. What a powerful quote! The colours here are exquisite! I love all of your little buildings made out of different papers! The girl flying is adorable! Thanks for sharing! I really like your style!

    ОтговорИзтриване
  7. Wow, what a fantastic spread! Fabulous colours, wonderful texture and I love that flying girl! So many awesome details to look at! Brilliant work! Bravo!
    Branka x

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!