събота, 9 май 2015 г.

Арт журнал: Моряче {Art journal: Little sailor}

Здравейте, талантливчовци!

Някой на морска вълна след 30-градусовите температури в България? При нас още не са се качили над 23, но това не ми пречи да си мечтая за морето, с което по всяка вероятност ще се разминем това лято. А това още повече ме кара да си мисля за него. :) Морски фурийки, пратете му поздрави от мен! :) Ето и една от няколкото странички, които ще посветя на моренцето:


Беше ми залипсвало да седна да си оцветявам печат в продължение на час. Голям кеф. :) Още повече, че разпечатах малкото моряче на Мо в доста приличен размер (около 11 см), за да запълни страничката ми, и имах възможност да си го оцветя детайлно. 


За текстура на фона залепих няколко малки салфетки, минах ги с гесо и оцветих с акрилни боички. Няколко текстурни печата, надпис и всичко си дойде на мястото. Надявам се. :)


 С тази страничка ще се включа в майското предизвикателство на Мо's DP2 Challenge #251 - Anything goes w/Mo image.


Надявам се да ви е харесала и да ви е лъхнал летен бриз от страничката. :)
Хубави почивни дни ви желая!

Поздравчета!
JIJI.

4 коментара:

  1. Ех, морски бриз... Всеки път ти се радвам и възхищавам на страничките, Джиджи! Толкова готини и детайлни!

    ОтговорИзтриване
  2. This is such stunning project! Saw it at facebook and couldn't take my eyes!!!

    thank you for taking part in Mo's challenge.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!